Monday, November 7, 2011

.Antagonis.

Ada lukisan penuh darah cuba aku sembunyikan. Akulah si antagonis yang melakar lukisan dengan tangan sendiri, Tangan yang aku rentap kasar sebuah hati milik sendiri. Air mata darah diseka cepat-cepat, mahu sembunyikan lagi.

Aku senyum dengan leleh darah yang berlumuran. Seakan tiada apa-apa yang jadi. Dan aku berjalan tanpa hiraukan pandangan orang yang tertanya-tanya tentang apa yang terjadi. Ya, senyuman dan ketawa besar. Begitu senang hati.

Darah itu, aku hirup kembali. Dan ketawa lagi.

4 comments:

  1. dan aku sedang berjaga-jaga dengan manusia bernama Dayya. hue hue hue

    ReplyDelete
  2. Menghurup darah ! alamak itu cam cerita drakula pula ni ... seramnya B3njy mendengarnya ...

    ReplyDelete
  3. hana: nampak tak taring ni? nampak tak? haha.

    ReplyDelete
  4. benjy: tutup mata jangan tgk. nanti mimpi malam. ayok! hehe.

    ReplyDelete