Tuesday, October 25, 2011

.Hilang.

Bosannya hidup tanpa lappy kesayangan. Macam hilang kekasih. :(

Kehidupan kian ligat tapi aku juga masih punya banyak tenaga untuk turut pantas berlari.
Tidak ada satu apa pun yang boleh melemahkan semangat aku. Aku punya Tuhan Si Pemberi Kuasa.

Maha Hebat wahai Kamu Tuhan yang aku sembah, yang tidak tidur apalagi hilang kawalan dan sedar.

Banyak yang mahu dicoret tapi aku tidak punya peluang. Ruang sempit ini direbut-rebutkan yang lain, jadi begini aku akhiri coretan ini. Sekadar berbasi-basi tentang rasa terdalam sini.

Aku rindu mahu tekun bercinta berdua dengan kekasih yang sedang koma.

Rindu sangat!

2 comments:

  1. moga kekasih yang cepat sembuh. hey dayya! jaga diri. :D

    ReplyDelete
  2. sabar ... dan doakan ia supaya cepat sembuh..

    ReplyDelete