Thursday, December 15, 2011

.Adoi-doi-doi.

Hari-hari terisi dengan kesibukan. Langsung, waktu mahu ke kota aku tertinggalkan lappy kesayangan. Lepas Krismas baru boleh bertemu dengan kekasihku itu. Buat masa sekarang, aku punya limitasi besar dengan dunia maya. Selain ketiadaan kekasih hati, aku juga masih belum punya sambungan ke jalur lebar. Ya, saluran internet masih belum masuk ke rumah.

Aku sendiri baru boleh masuk rumah hari ini. Itu pun gara-gara tandas yang rosak.

Hai. Aku sekarang merupakan watak individualista. Ohsem kan? Hahaha.

(Disebabkan barang-barang hostel dulu tak boleh bawa sekali sebab berangkat ke kota dengan keretapi, maka acara masuk rumah ni dah macam gaya nak masuk rumah baru je. Budget lari sikit.)

Adoi lah juga! Hahaha.

3 comments:

  1. sila lah berkunjung ke cyber cafe.

    ReplyDelete
  2. tidak mengapa dayya, selalunya setiap hal memang sentiasa bermula dengan kosong.

    *cc ada. hehe

    ReplyDelete
  3. alahai ciannya dia... untung jadi lappy ada org sayangkan... heeeeee

    ReplyDelete