Monday, February 13, 2012

.Terpulang.

Aku tak pernah mengharap ada yang faham. Aku pun dah biasa dipandang dengan ekor mata sahaja oleh sebilangan orang. Namun, bila ada yang dekat dengan aku-- yang kenal hampir luar dalam siapa aku masih boleh mencipta isu tanpa sempat aku beri penjelasan atau dia sendiri mohon penjelasan telah buru-buru dia terus membuat kesimpulan, aku jadi tidak punya kata-kata.

Maaflah kalau itu yang kau rasa.

Sememangnya mungkin kau mahu terus merasa begitu. Teruskan. Satu hari nanti, kebenaran akan muncul. Aku percaya janji Tuhan. Kau akan tahu. Segala jasa-jasa kau memang tak mampu aku nak balas. Terima kasih, kawan. Jangan risau, kau tak pernah buat salah dengan aku. Kemudian nanti tak perlu ucap apa-apa.

Aku tak pernah menyesal begini.

No comments:

Post a Comment